onsdag 21 mars 2012

örndrakens återkomst...


http://queenofbandits.com/wp-content/uploads/2011/06/bohemiancolordecoratingdesignfloorcushionspaint-.jpg


Vackert och färgsprakande vardagsrum - Mmmm! I like it! Eller ja... förutom det förbaskade geväret, tvi! 
En sak fastnade jag speciellt för, fågeln på väggen som ser ut att vara på väg på nya äventyr. Vilken tur att Ludde har en örn som ska användas som drake egentligen (fäst med fiskelina så den kan glida i vinden...). Den tänker jag sno åt mig och fästa på väggen  ;) 


Idag tvättar jag i stora mängder, det blev flera timmars tvätt men nu är den slut. Ska finkulera på vad jag ska laga för mat och peppa inför imorgon när jag ska vikariera för en klass 4! Ih! Har aldrig träffat dem och hoppas verkligen att dem är snälla mot mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar