måndag 26 mars 2012

Idag har jag motverkat min trötthet med att börja jogga i intervaller av snabb-promenad... Trodde inte det skulle gå så bra! Är så himla stolt över mig själv! Det är skönt att träningen på gymmet har gett visst resultat och att jag kan börja smaka på nästa utmaning. Mitt mål är att klara av en längre runda på 5 km med jogging takt under sommaren. Idag blev det kanske 1 km ungefär, inte mycket men mycket för mig ;) Som sagt jag måste få en bättre grund kondition! 


Försov mig idag, heja! Men som tur är skulle vi "bara" skriva ett gemensamt arbete och så har jag snälla skrivkompisar! 


Annars har det inte hänt så värst mycket, köpte en super skön seriebok. Fantastisk! Känner igen mig så förbaskat i karaktären Zelda som ska vara så vänster korrekt och feministisk men som ständigt hamnar i trubbel av hennes egna dubbelmoral. Riktigt bra serie som jag rekommenderar till alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar