tisdag 6 december 2011

Rapport skrivning och flyttstädning

PUHHH! Vilken röra här har varit i lägeneheten, men jag och Ludde har städat upp och flyttat in oss i vardagsrummet. Det som ska iväg på loppis är i extra rummet.


Sovrummet som tidigare varit vårat kreativa rum är just nu utrensat och jag skrapar golvet från gammal färg! Detta är verkligen inte något roligt arbete, men det kommer bli värt mödan. För en ny matta i lägenheten hade kostat (för oss) en smärre förmögenhet.


Sen är det rapport skrivningen i skolan som är på tapeten, halv färdig och inlämning på torsdag! Idag tänkte jag fortsätta en bit till, läsa igenom ett par gånger för att sedan låta den vila tills imorgon.


Och imorgon är det redovisning av Na/Teknik i skolan, ska göra den klassiska trådtelefonen med tråd och plastmuggar. 


Längtar tills vi kommer till den nya lägenheten så jag kan börja sy min skjortklänning! Oh, så fin den kommer bli!




Här är vårt gamla vardagsrum, hur blir vårt nya måntro :)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar